Min Fredag och Lördag

Hejsan hejsan i går åkte jag bussen hem till Celine. Jag och Celien åkte där efter till stan en stund. Hehe när vi kom hem gick vi ut med Celines hund på en kvällspromenad, vi gick till en sjö så han fick bada lite i värmen. Sen så åkte jag och Celine hem till mig och myste med popcorn och godis. 
 
När jag och Celien vaknade i morse så var det så fint väder ute. Så vi bestämde oss för att ta cyklarna till tofta. Så vi packade en fika korg och cyklade dit. Vi kollade på 97:orna när de spelade mach+ jobbade lite på solbrännan hehe. När vi hade ätit upp fikan så var det bara att cykla tillbaka... och nu är jag hemma och sitter och väntar på att eurovisions song contes ska dra igång.
 
Japp detta har jag gjort idag och igår hoppas ni också har haft en bra start på helgen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0