You know my name Not my story.

Hej jag vill bar säga några saker till mina kära läsre. Känner mig lite nere just nu så jag vill bara få ut mig det..
 
Jag går i en klass med fantastiska människor som jag både gillar och hatar ( säger inga namn )
Jag har ingen direkt personer som jag kan prata med i klassen drar mig hellre till klassen över mig. Jag har falska vänner.. jag har en bästa vän♥.. jag har såna som har svikit mig och det har satt stora spår i mig. Män ändå har jag gått till skolan med ett strålande leende på läpparna. Det är bara två personer som vet den riktiga sanningen om mig och mina tankar. Det känns bra men ändå inte...
 
Haha det var allt för i kväll hoppas ingen tar åt sig där ute
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0