F*k my life...

Hejsan hejsan silken dag det har varit.... det  började redan på morgonen. Jag vaknade och var jätte trött när jag kom till skolan så var det beep test (stavning). Beep testet gick jätte dåligt.. jag fick jätte ont i mina ögon har ju haft bihåleinflammation jag är inte riktigt frisk än, går ju fortfarande på penicillin. Och när jag kommer hem så har jag jätte ont så då säger mamma att jag inte ska träna i dag... Fattar ni också att det inte har varit en bra dag eller ? :O
 
Men i morgon är det nya dag och nya tag som gäller!! ♥
 
Ps. Grattis Alice på din födelsedag ♥

Kommentarer
Postat av: Alice Nilsson

Tack! :)

2013-03-19 @ 20:16:33
URL: http://www.kackelu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0