Förlåt

Hejsan hejsan lovet rullar på och man har massa och göra varje dag. Jag är ledsen att jag inte har hunnit blogga men det är svårt att hinna med allt.
 
Men jag kan ju berätta lite smått vad jag har hållit på med under sommarlovets gångna veckor..
 
Jag har tillbringat min tid på stranden med olika kompisar och familj, har firat födelsedagar, varit hos farmor och farfar, badat!!!, varit på fästningen, varit med Celine och mikkan inne i stan, varit på konserter, simtävlingar mm.
 
Så man har något att göra varje dag t.ex.  igår när jag tillbringade hela dan på high chapparal och fira att mamma blev 40år bilder kommer 
 
Sommar bilder ↓
 
Fotat av min lilla syster Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Drack du nått på skolavslutningen? När e du född och när tycker du de e ok att börja dricka?

Svar: Hej ! ne jag drack inget på skolavslutningen. Jag är född år 1999. Jag vet inte
Celine & Frida!! <3

2013-07-26 @ 23:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0