Min vecka som lov..

Hejsan tänkte berätta vad jag har gjort de senaste dagarna..
 
I tisdags så var det träning som stog på sportlovs schemat så det var jag på.
 
I onsdags så var det upp till farmor och farfar och badade på kaskad, jätte mysigt och vått var det. 
 
I dag ( torsdags ) så var det träning och sen skulle jag till Celine och sova där men tyvärr blev min gullunge sjuk...
så det blir inte så. Men jag var och tränade och sitter nu och väntar på varma mackor som mamma gör till mig och pappa.
 
Jag hoppas att ni också har haft det bra under veckan och om ni inte har det så är det tre dagar kvar att ha kul på innan lovet tar slut för mig i alla fall.
 
Jag och min lilla syster Hanna på bilden↑ min andra syster Sara ville inte vara med på bild...

Puss hoppas ni har haft en bra dag i dag
 

Kommentarer
Postat av: Vendela

fin blogg kolla gärna in min :D<3

Svar: Tack du ;) <3
Celine & Frida!! <3

2013-02-24 @ 11:48:28
URL: http://vellistherose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0