Lite seg uppdatering..

Hejsan hejsan det har hänt mycket sen sist bland annat har jag haft kalas för syrran,tränat,skola mm. Ja i dag i alla fall så var jag i skolan. Efter skolan så var jag för första gången på ett friskis och svettis pass. Alltså ni måste testa det för det var jätte kul men man ska bara hitta sin grej i det. I dag var jag på jympa medel ( skulle nog ha varit på intensiv gympa ) det var kul men jag tyckte det var som en uppvärmning. Fick inte upp flåset alls så i morgon ska jag testa och dansa.. haha det ska bli spännande.
 
Ja det var det jag ville berätta för er i dag puss och kram
 
Ps. Jag har inte slutat simma !! om ni tror det simning är mitt liv ♥ Har bra en paus ett par dagar i månaden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0