Hos Celine blir allt bättre ♥

Hejsan i dag har jag varit i skolan som vanligt.
Gick jätte segt i dag ville bra hem till Celine.
Men det var en lektionen som var roligast det var orientering jätte kul.
Efter skolan så åkte jag direkt till Celine och tittade på film och myste med läsk och chips.
Och nu är jag hemma ska snart gå och lägga mig är faktiskt ganska trött men ändå inte.
I morgon blir det en lång dag ska på tävling ska vara stöd för min syster ska simma.
 
Jag bjuder på två gamla simmarbilder ska ta bättre i morgon när jag är där hela dagen
 
 
 
P.s jag är inte med och tävlar för jag är för gammal :( men min syster får :)
 
Ha det gott och sov gott kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0