KonfaKickioff √

Japp! 
Nu har jag varit på konfakick off! ^^
Och idag hade jag bakmitt lugg och det roliga var att det var några som frågade mig om jag hade klippt mig.
Tänka dig att ha en frisyr som du aldrig har testat innan och helt plötsligt kände du för att ha den frisyren^^
Annars brukar jag alltid ha sne lugg men idag hade jag inte det ! ^^
Det var jätte mysigt och vara där, träffade mina kompisar, sjöng och skrattade^^

Hehhe..målade naglarna så länge jag var hemma ^^
Lite random ;p
 
 
Idag skulle jag egentligen till mickesmäss på fästningen här i Varberg men jag kunde inte eftersom jag inte skulla ha orkat gå runt med kryckor...^^
Snart börjar X factor
Då ska jag mysa med lite godis! ^^
 
Hej då! 
Vi ses imon ♥
Källa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0