Gekås!

Var ju i Gekås igår! ♥
Fast köpte inte så mycket....
Köpte en..
 
Vad kan man kalla detta... Data skal ? ;p
För 50 kr ^^
 
Lime gröna hörlurar för 79,95 kr 
 
Ansiktsmask för 8,95 kr ^^
Köpte en till mig och en till Frida om vi skulle sova över hos varandra! ^^
Det var det jag köpte för mina egna pengar ^^
Vad min låtsas mamma köpte till mig var...
 
Pyjamas byxor! ^^
 
Trosor!
 
Hårfärg! 
Jag har ju slingat mitt hår och slingorna var jag ju inte så nöjd med så jag tänkte att jag kunde färga mitt hår till brunrött färg ! ^^
Så här ser mitt hår ut just nu ♥
Ska bli jätte kul & spännadne! ^^
 
 
Tränings behå &...
Korta strumber! (Y)
 
Och så lite godis så klart ! ^^ 
Det var bara 44,95 kr/kg
Det var väldigt billigt! 
Så jag köpte godis för 12 kr. hahaha...x)
Det var typ första gången jag köpte för 12 kr ! 
Annars köper jag godis för ca upp till 16 kr. 
 
Det var det jag gjorde igår! ^^
Hay dao! ^^

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0