Gårdagens dag! ^^

Hejsan!
 
Igår var ju Jag & Frida  på bio med våra kompisar. Vi åkte in till still stan direkt efter skolan med buss.
Bion började ju inte förrän kvart i fem så vi gick runt stan en liten stund. Först fikade vi i Ströget ^^
Sedan gick vi in hos Gina Tricot. Och då kunde jag inte hjälpa med och inte köpa en tröja jag väldigt mycket tyckte om. Den kostade 100 kr. Bild på den kommer sedan ^^
 
Sedan gick vi in till Gallerian och i H&M köpte jag en present till en kompis ^^
Sedan efter det gick vi till bion. Brave/modig filmen den tyckte jag var spännande och rolig.
Och med den filmen tror jag att dom som är ca över 6 år lär sig något ^^
Eftersom det handlar om famlijen och hennes misstag hon har gjort. 
 
Bilder kommer imon, om jag orkar, ska kanske spela match idag, får reda på det i träningen ^^
Fast först av allt! 
Skola... :( 
 
Hej då så länge ! ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0