Tillbaks!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma från konfalägret!
Vi sjöng, hade 3 lektioner (no big deal, dmo var inte som vanliga lektioner) och lekte!
Vi åt jätte mycket, vi åt ju typ 4-5 gånger varenda dag!
Så, vi säger att jag är proppmätt! 
Vi var i helsjön, bilder kommer kanske om 1 vecka eller 2.
Varför? 
Jo för att jag kommer inte kunna göra det imon eller hela veckan.
Varför inte?
För att jag ska till ett till läger imon och kommer hem på Fredag!
 
Nu är det dags för familjehemslägret! 
Imon ska jag åka och vi åker typ klockan 8-9 på morgonen, så det betyder att jag måste packa idag! :o
Orkar inte ;p 
Just nu skackar jag med Mikkan min klass kompis och som var även min rumskompis! :)
Och hon pratar med mig så länge jag packar, för jag behöver någon och prata med när jag packar, tycker att det blir mycket roligare :)
 
Nu måste jag gå.
 
Sa innan jag åkte att jag hade färgat håret, nu efter dom här dagarna blev jag ganska stolt ändå :)
 
Hej då allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0