SORRY!

Hej ! 
Ledsen att jag inte har skrivit alls ! 
Jag har varit upptagen med allt möjligt! 
Och när jag väl har en tid så använder jag den på att vila, så ledsen för det! ♥
Det är så här att snart om ca 2-3 veckor kommer jag att försvinna igen. Ska på Läger!
2 läger! Först ska jag på ett konfa läger och sedan den dagen jag kommer hem har jag bara en natt på mig och packa för att nästa dag ska jag till ett familjehemsläger! :)♥
 
Vad är ett familjehemsläger?
 

Jo, det är ett helt vanligt läger, man träffar nya vänner, gör aktiviteter och massa annat.
Familjehemsläger är ett läger med familjehemsbarn som mig ♥
Förra gången jag var där var det i somras! Och det var helt underbart! 
Det blir det säkert denna gången med ^^
Förra gången var det bara 3 nätter och 4 dagar, denna gången är det 4 nätter och 5 dagar! x)
Det ska bli jätte kul, träffa mina nya vänner igen! ♥
 
Iallafall, så har jag just nu min PS data! 
Eftersom min mac data är i skolan, alla med sprickor på sin daotr har fått lämna in sin data! 
Och jag lämnade in min i Tisdags! HAHA, trodde aldrig att jag skulle överleva det x)
Får kanske min data imon eller på måndag. Det var allt ! 
Hej då! :) 
 
En bild jag hittade på min dator♥
(en väldigt gammal bild)
tagen av: Mathilda.N (min awesome stora syster)
 
Peace out! x)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0