Söndag

Hejsan hejsan i dag har jag inte gjort så mycket varit och tränat gött.
Lite vilo dag i dag jag har inte gjort något så roligt, har mest tagit det lugnt.
Ja i morgon är det dans som står på schemat blir kul.
Känner mig lite krasslig är lite förkyld men det går nog snart över hoppas jag.
Ja veckan har jag inte planerat så men det blir mycket träning i veckan en riktig tränings vecka som jag har framför mig.
 
Måndag: dansa
 
Tisdag: sim träna i 2 timmar och 15 minuter
 
Onsdag: ut och springa
 
Torsdag: ska till Göteborg blir en massa steg måste ju gå 
 
Fredag: springa
 
Lördag: har inget planerat men hoppas jag kan va med Celine
 
Söndag: Simträna 2 timmar och 15 minuter
Blir inte så mycket vatten träning mina kompisar är på toppnings läger :(
Men får klara mig ändå.
 
 
 
 
Detta händer om man inte plattar håret efter träningen :( inte alls fint !! Jag har egentligen mer lockar och skruvar men hade det i tofs så det blev inte så mycket som tur va ;)
ps. har platta luggen lite
 

Kommentarer
Postat av: Alice Nilsson

Oj Frida! Men det var ju jättefint! :) Jag menar det!

Svar: Tack ;) men jag tycker inte det
Celinee & Frida!! <3

2012-10-28 @ 17:57:12
URL: http://www.kackelu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0