Simmnig är mitt allt ♥

Hejsan hejsan som ni förstår på överskriften att jag ska prata om simning så kan jag ju börja.
 
Jag tycker att simningen tar upp mycket av min tid jag vill hinna med mina kompisar och familj mer en vad jag gör.
Och mamma och pappa är rädda att jag inte ska klara skolan när jag tränar 6 dagar i veckan.
Men jag älskar att vara i vattnet och det är där jag hör hemma jag skulle aldrig kunna tänka mig att börja i någon annan sport.
Jag skulle aldrig tänka mig en sport jag måste springa mycket på, kanske fotboll då men det är ett undantag för det är kul.
Jag är snabbare i vattnet en på land jag älskar att simma 1000 meter på 10 minuter om inte mindre, jag skulle aldrig tänka mig att springa 1000 meter då skulle jag dö !!.
 
Ja det är detta jag tänker på på dagarna men jag älskar att vara i vattnet och att simma är underbart ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0