Is it my day today or is it not ? :/

Hej...
Just nu är jag på väldigt dåligt humör.. tänker negativt... Men försöker tänka positivt, när jag väl gör det försvinner det lika snabbt som jag tänker det...
Imorse var det ingen stressig morgon så jag var på ganska bra humör! 
I skolan as glad! När jag kom hem, super glad!
Men nu var det här med en grej som jag har personligt, andra träningen var både roligt och tråkigt, men eftersom det tråkiga kom först känner man sig lite efter det... Och sedan den tredje... Jo den tredje är.... Ledsen. Den vill jag också ha personligt.... Skulle gärna vilja säga det men vågar inte :(
 
Så idag har det varit My good bad day ! 
Okey hela detta var negativt... Nu går vi till Poitivt!
 
Imon ska jag kanske vara med Frida! YAY!
 
Och det här har jag nog inte sagt innan men vi tar ju hand om en vildkatt och det är så här att hon har fått 5 katt ungar. 1 dog av svält :( (må den vila i frid), 1 dog för att den mådde inte så bra och den såg inte att må bra ut heller, ögonen var lite sådär, så den dog idag, som tur var hann jag och Frida döpa den till Hope. Nu har vi 2 katter kvar och har varit hos djursjukhuset och nu ska min låtsas familj ge den medicin eller något 8 gånger på ett dygn tror jag att det var, en speciell mat. Så hoppas att dom blir stora, starka, tama och att dom kommer att bli friska! 
 
Varför döpte ni den till Hope?

Jo för att jag och Frida hoppades att den skulle klara sig. Den kunde nästan inte se något. Vi köpte (mina låtsas föräldrar köpte) en medicin till ögonen  och hoppades att det skulle fungera. Synd nog så dog den men min låtsas familj försökte allt. Men som sagt.. Jag och Frida döpte den till Hope för att vi hoppades att den skulle klara sig ♥
Nu har vi bara 2 katter kvar och jag gillar dom lika mycket som jag gjorde Hope.
 
Så Hope, må du vila i frid! 
 
 
 
Men just lite i början kände jag mig delaktig men sedan efteråt försvann den känslan och jag försökte hålla mig undan.. Just nu tror jag inte att jag behövs. Tror att dom klarar det utan mig eller vet att dom klarar det utan mig, så jag tänker eller ska försöka inte vara mer delaktig i det.... 
För ibland när jag försöker, puttar dom undan mig, egentigen vill jag inte skriva detta men jag tror det flesta av er vet hur det känns. Varför jag inte ville berätta om detta är för att ibland brukar min låtsas familj läsa min (våran) blogg och om dom läser detta kommer dom säkert och fråga och då måste vi diskutera om detta, och ärlig talat..... Orkar jag inte det!
Om dom vill veta mer så säger jag väl att jag inte vill säga det och vill ha det personligt, dom kan väl inte tvinga mig eller? 
Aja... AH!!
Ledsen! Nu hamnade vi i det negativa igen :( 
Ledsen! x( 
 
Nästa gång lovar ja att det bara blir positiv!!! :)
Hahha, nu skrev jag mycket eller hur ;)
 
Det var allt idag, puss och kram : 
 
Bad day :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0