Beeptäst

Hejsan hejsan i dag var det sista dagen innan lovet som kommer bli jätte gött.
I dag har det varit en inte helt vanlig dag ett spanska prov och ett beeptäst.
För er som inte vet vad ett beeptäst är så är det ett konditionstest( stavning ).
För er som fattar var det är för något jag kom till eleven 8/1 inte det jag ville men jag är väll nöjd tror jag. 
Fast mitt mål va 7 men jag kom upp till det och jag är nog lite stolt men ändå besviken jag kunde prestera mer en vad jag gjorde. haha är lite snorig men jag vill inte bli förkyld:( blää
 
Ja ha det var min dag hur har eran dag varit ?
 
haha jag bjuder på en bild i dag ♥
 
Ha det gott skriver i morgon puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0