Rubrik?

hehe, visste inte vad jag skulle ha för rubrik ^^
 

Just nu lyssnar jag på Miss Li - bababa!
Idag har jag gjort läxor och spelat lite subway surfers ^^
Läxan kanske ser lätt ut, men det är den inte! 
Ibland kan det vara rolig att göra den och ibland inte, just idag var det sådär ^^
 
 
 
Det svåraste var ju att jag inte hade någon drömhus utan en drömlägenhet.
Ja, jag vill bo i ett lägenhet. 
För jätte längesen bestämde jag och en kompis att vi skulle bo tillsammans och ha japansk tema,
haha det var våra drömmar det! 
Ni kanske inte visste men jag gillar Japan, och ni vet säkert att jag läser manga och tittar på anime.
Fast jag har faktiskt inte gjort det, det senaste 2 månaderna! :o
Har ju så mycket att göra! 
 
Mer har jag inte gjort :)
 
Imon ska jag till skolan som vanligt. Efter skolan ska jag på konfaträff ! ^^
Sedan efter konfan då är klockan typ 5 (17), ska jag träna! 
Träningen börjar klockan 6 (18) sedan när jag kommer hem ska jag göra spanska glosor! ^^
Jag kom på det att vi hade spanska glosor till på fredag! O.o 
 
Måste gå nu, hej då! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0