Mitt hår, ja det är som det är

Hejsan i dag vaknade jag med mitt riktiga hår orkade inte i går att platta det.
Det är ovant att se sig själv i detta vågiga/lockiga hår för jag älskar ju att platta mitt hår. 
Det är inte så många som har sätt mig i lockigt hår för utom min familj och några på träningen.
Men mina kompisar har frågat och frågat om jag skulle vilja visa mig i mitt lockiga hår i skolan, men jag säger alltid nej och det gör jag nu med.
 
Så ni får bilder på mitt lockiga hår hoppas det går bra ;)
 
 
 
P.s man kan inte säga att det är lockigt det är väll lite vågigt med skruvar i under håret.
Inte så bra bilder tog med datan
 

Kommentarer
Postat av: Alice Nilsson

Men, det var ju fint! :)

2012-11-19 @ 14:16:54
URL: http://www.kackelu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0