Kompisar vad är det?

Ja vad är en kompis ?
Jo en kompis finns alltid där för en, den kan man prata med och skratta/lita på.
Men en kompis kan också vara seriös när det behövs,man kan alltid vara sig själv med en kompis/bästis. 
 
 
Jag har haft en kompis som har huggit mig i ryggen och jag vill inte att det ska hända igen.
Jag har fått falska kompisar som jag inte litar på men säger det inte.
Jag har fått kompisar som följer efter mig över allt och som jag inte vill vara med men som finns där ändå som ett plåster.
 
Jag har många bra kompisar och såna som jag kan lita på och många som jag bara har fått på köpet.
Men jag ser skillnad på kompisar som är snälla och roliga att vara med och såna som bara är i min omgivning.
Men jag är kompis med alla men jag har bara en bästis och det är Celine balabis och det kan ingen ändra på mer en hon♥
Och viktigaste av allt man kan både ha killkompisar och tjejkompisar.
Bara för man är kompis med en kille så behöver man inta vara kär i honom.
 
Ja detta blev väldigt långt men jag tror det behövdes det är nog inte bara jag som känner så här ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0