HEJ!

Hejsan! 
Idag när jag kom hem tog jag på mig jobbarkläderna och gick ut för att packa ved! 
Japp! Idag fick vi packa ved, men det var inte så illa det var ganska okey ändå, mer än så har jag inte gjort! 
 
Fredag idag! 
Wooohooo! 
Och det betyder..... x Factor! 

så det får ni inte missa! 
 
Så här är det, jag har funderat på att göra en egen blogg, och det är inte för att jag inte vill ha en blogg tillsammans med Frida. Jag vet inte varför jag vill ha en egen men jag kommer ju tillbaka lite då och då till denna bloggen. skickar länken sedan när jag har gjort färdigt hela bloggen och är beredd på att andra kan se den ^^
 
Men det var allt jag ville säga ^^
hej då och ha en trevlig fredag! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0