Celines julklapp/födelsedags present har kommit!

Hejsan hejsan alla där hemma har inte skrivit på länge men nu tar jag mig tid att göra det.
Ja i dag har jag varit i skolan som vanligt hade verkligen en dålig hår dag men jaja fick väll gå med det.
I dag kom jag kommit jag hem och vände och i väg till träningen,super bra träning i dag med mycket 500meter och 1000 meter.
Och nu har jag kommit hem har duschat och lite sånt och så fick jag reda på att Celines present har kommit får ej säga vad det är för då får Celine veta, men ni ska få veta när hon får den vad det är i presenten.
ja detta  var hela min dag har nog inte glömt något tror jag inte ♥
 
En bild på mig när jag inte har en dålig hår dag ↓
 
Ha det gott och sov gott kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0