Väröbacka konsert !

Igår och idag var jag med Filippa !
Igår var vi på konsert i Väröbacka!
Rock On !
Med Filippa så klart ;)
Och vi sovde över hos mig! ♥
Sedan efter det åkte vi till mig och hon sovde över och nu är det söndag och hon har åkt hem.
Efter hon hade åkt hem satt jag vid datorn sedan gick jag ut och lastade ved YAY! ♥........
Efter det så.....Vet jag inte O.o
Men nu så sitter jag här med 2 datorer ^^
Min gamla och min nya, har inte använt min gamla på länge så jag tänkte att jag kunde använda den lite,
och sedan tänkte jag att det kanske kommer gå lite segt om jag bloggar på min gamla så jag bloggar på min nya och lyssnar på musik på min gamla, inne på facebook är jag också ^^♥
Bilden var från igår när vi skulle se på film ^^
Men just nu så sitter jag igen med 2 datorer :)
Imorgon är det skola!
Efter skolan ska jag ta en spruta!
Minns inte vilken spruta...Men Frida ska följa med och efter det ska vi nog ta kort någonstans om det blir fint väder
och fixa våran header och bakgrund!
För det måste vi göra!
Just nu har vi ju bara slarvat ;)
Men nu ska jag gå och lägga mig!
God natt allihopa !
Hoppas att ni har haft en rolig helg ^^♥

Kramis Celine
( ^ . ^ ) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0