Varmt!

Hejsan!
idag har vi fått besök ! :)
Så jag fick lite sov morgon idag ^^
Men i allafall, idag har jag varit ute med chivaz :)
Vi gick runt och tog kort :)
Här kommer 2 bilder
Vår bilder!
Idag ska jag cykla till träningen!
Första gången detta året ;)
Cykla på min nya cykel Rex!
I och för sig så är hon rosaröd men det spelar inte någon större roll ;)
Lite rädd att svänga med den, den är ju inte direkt min längd.
Men det ska nog gå bra! =)
Rex!
Nu måste jag packa till träningen !
Hej då så länge, och va nu ute i sånt här varmt väder!
Kramar Celine! ♥
Peace ♥

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Hoppas du får en underbar torsdagskväll! :-D

2012-05-03 @ 19:31:19
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0