Torsdag = Ledig!

Hejsan.
Idag har jag inte gjort så mycket, städat mitt skrivbord och har tränat.
Har precis duschat och äter just nu nudlar med vårullar och det gjorde min dag bättre!
Idag var vädret inte alls roligt :(
träningen var sådär...Och vi ska ju spela match på lördag och söndag.
Ska bara vara med på söndag, blev lite ledsen att jag inte skulle spela på lördag men, men...
Sådant händer, kan inte spela var enda match.... Men vårullarna och Lisas räddning gjorde min dag bättre! :)
När vi tränade så var det inte lika roligt som dom andra dagarna men Lisa gjorde det bättre!
Genom och rädda målet när jag var nära på att köra självmål, nudda mitt ben fast kom endå fram till målet och då slängde sig Lisa på gräset och räddade och då rullade bollen från målet och jag sköt bort den med panik! :)
Och efter träningen när vi fick höra vilka som skulle vara med, tack vare vårullarna som väntade på mig hemma gjorde min dag !
Tack Kicki och mamma för dom goda vårullarna! ♥
Men jag är glad att jag får spela på Söndag :)
Jag vill verkligen satsa på fotboll innan någonting annat kommer att hända.
Och vad som kommer och hända kommer ni få veta någon dag ;)
Vill bara inte säga det nu, tiden kommer när jag vill säga det och är inte rädd mer för det som kommer att hända :)
Men det var det jag gjorde idag. Imorgon har jag inget att göra och det känns ganska skönt, då vet jag att jag kan träna hemma. Och på lördag ska jag kanske åka och se på matchen. Det är hemma Match mot Tölö tror jag.
Och sedan på söndag ska jag spela match, och då ska jag kämpa!!!
Jag hoppas att tjejerna kommer att vinna på lördag!
Kan bara tänka mig ;)
Se dom springa och spela våran fotboll och kämpar!
sov så gott allihopa och ha en sån himla rolig helg!
Kramar Celine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0