Söndag

Hejsan!
I söndags var jag på dop!
För lilla söta Kewin ♥
Min dopklänning! ^^
Vi fick 2 olika sorters tårter för att när Wilma (Kweins stora syster) fyllde år hade dom ingen kalas. Så Wilma fick sin tårta i dopet och även presenterna, så klart har ju Kewin också fått presenter.
Det var det som hände igår ;)
Idag är det måndag!
Och jag har ingenting att göra! ♥
Imorgon ska jag träna, så himla taggad för det!! x)
Onsdag, vet jag inte..... Torsdag och fredag har jag ingen skola!!! YAY! ♥
Ja just det ja, onsdag har jag idrott och så ska vi göra beep testet ! :o
Men aja ;-)
Vi ses kanske sen ^^
Hej då! Ha en bra dag! ♥
Kramar Celine ♥

Kommentarer
Postat av: Moa<3

nu är veckans blogg avslutad ! förlåt för en dags försening :) direktlänk--->



http://meisy.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2012-05-14 @ 18:26:04
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0