Solen skiner ♥

Hej i dag har jag varit i skolan.
I skolan så hade jag matte,musik och no det var så där.
Efter skolan så åkte jag till stan med mamma och min två syskon.
I stan så letade jag efter en avslutnings klänning, och jag hitta en♥.
Jag är inte så fest vid klänning men det går på skolavslutningen.
När jag blev trött på att leta klänning så satte jag mig ner och åt en mjukglass.
När jag kom hem i gen så var jag ute för det var så fint väder ♥, solen skiner  och det är så vakert ute.

Jag kommer inte visa klänningen innan skolavslutningen det blir en överaskning ha, ha jag har tängt.

Ha det gott kramisar Frida ♥



Min mamma och min syster I LOVE YOU !

Länk till Saras blogg http://kattblomma.blogg.se

 

Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0