Onsdag = Sista dagen !

Hejsan!
Idag var det den sista dagen!
Då menar jag inte att det är den sista skoldagen förstås ;)
Imorgon är det torsdag och då har vi ingen skola!
YAY!!!!
Har längtat!
Idag har jag varit på kalas, och då tänkte jag att jag kunde ha på mig min tröja som jag
inte har haft på mig i typ...1-2 år och den passar fortfarande!
Amazing ey ? ;)
Hihi, måste nog städa min spegel.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra?
Jo just det ja, ska träna fotboll ^^
Fast det är ju inte förr än klockan 18.00
Annars ska jag nog städa mitt skrivbord, finns så många onödiga saker som jag måste slänga :)
Det är nog det jag ska göra imon! :)
Vad ska ni göra imon ?
Hej då och sov så gott!
Kramar Celine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0