Måndag !

Måndags var jag med Frida ♥
Vi var på stan för att jag skulle ta sprutan och samma dag skulle jag vara med Frida, så vi tänkte att vi kunde ta med henne, och det gjorde vi!
När vi var där så tog vi kort, handlade och gick runt stan :)
Haha, vi såg en kvinna bli filmad, gick förbi henne, och när vi tittade bak så var hon påväg till G-punkten...
Ja du... Snacka om att jag och Frida fnissade lite.
Efter det så köpte vi glass och aa massor av andra saker hände, sedan när vi hade handlat klart så åkte vi hem och jag och Frida hade inte mycket och göra, tänkte göra en ny header och bakgrund för att våran gammla såg faktiskt inte så bra ut om jag ska vara helt ärlig.... Men nu ser den iallafall lite bättre, ska bara välja en bättre bakgrund bara..^-^ ♥
Idag är det Tisdag, och vi hade en rolig lärare idag!
Han kunde bara prata engelska, han var en rolig lärare, var ganska förvånad att han skulle vara det.
Trodde att dom lärarna i Englan skulle alltid vara seriösa, och allvarligt hårda.
Men efter att ha mött Sir.Nick så känns det som att han är som våran lärare fast kanske lite mer strängare.
Men han hade humor, och det var bra :)
Så det var det som hände i skolan, brukar ju inte säga vad jag gör i skolan men just nu hade jag bara känslan och göra det, tror inte heller att ni läser allt detta...Det är nog första gången eller kanske andra jag har skrivit mycket på bloggen, annars gör jag ju inte det.
Men det var det, ska gå och lägga mig nu, bjuder på fyra bilder som Frida tog igår ^^ ♥
Det var dom de ^^
Nu måste jag verkligen sova ♥
Hej då och sov så gott ! ♥♥
Kramar Celine ♥
PS: Om ni vill hjälpa oss med bakgrunden så får ni gärna  kommentera! (^.^) ♥

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Var gärna med i veckans blogg där du dessutom kan bli garanterad en länk :)



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips.html

2012-05-08 @ 23:38:58
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Moa<3

godnatt sov gott :D ps jag kan gärna hjälpa med bakgrunden kram<3

2012-05-09 @ 14:04:08
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0