Mamsi! ♥

Hejsan !
Idag har jag varit i stan med min mamma, alltså min riktiga då ;)
Det  var jätte roligt !
I början och mitten var det jätte roligt, men på slutet var det inte så roligt.... Inte för att hon skulle åka,
hon ville sitta inne!!!
Det var ju varmt ute och så ville hon inte sitta ute..
Så vi var 20 minuter tidiga till tåget, så vi satt där INNE och väntade på tåget i 20 minuter, inte kul asså.
Man ska ju sitta ute. Men i början skrattade vi jätte mycket och åt i Sakura thai och aa, masso av saker hände :)
Men slutet där blev jag så himla irriterande :/
ÅH!!!!!
Jag vet inte vad hon tänkte :'(
Men vi tog iallafall några bilder tillsammans. Då tog vi dom vid dom roliga stunderna ;) ♥
Så det var dom :)
När jag kom hem la jag mig direkt, om jag skulle fortfarande vara vaken skulle jag nog gå
runt och vara lite tjurig, och det ville jag absolut inte!
Så jag gick och vilade en liten stund :)
Vaknade nyss och aa, här sitter jag och ska snart gå och lägga mig igen :) ♥
Hej då så länge ;)
Vi ses imon♥
Kramar Celine  ^^♥
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0