Lite om mig (Celine)

1. Är du singel?                                                                   Ja
2. bästa kompis?                                                                 Frida
3. Bästa tjejkompis ?                                                           Frida
4. Röker du?                                                                       Nej! :o
5. Fullständigt namn                                                            Celine kate Balabis
6. Födelsedag                                                                      15 December
7. Är du helsvensk?                                                            Nej ;p
8. Om inte - vad är du?                                                         Filippinare
9. Vem ringde dig senast?                                                     Kicki
10. Vem smsade dig senast?                                                 Michaela
11. Vem kramade du senast?                                                vet inte... tror att det är Kicki
12. Vem pussade du senast?                                               Det du! ;)
13. Roligaste personen du vet                                             Ronja Cronwall, Alice Jordebo
14. En snygg kille                                                                   -
15. En snygg tjej                                                                  Alla tjejer i min klass! (inklusiv Frida)
16. Vem träffade du senast & vart någonstans?                   Träffade Ronja, Evelina och Filippa i Lindvallen! :)
17. Ögonfärg                                                                         Mörk brun
18. Vem såg du senast?                                                         Många... :)
19. Har du någonsin förlorat en vän?                                       JA!! :'( Och jag ångrar det så himla mycket!
20. Vad åt du senast?                                                            Spenat sopppa :)
21. Vad drack du senast?                                                       Rabarber saft! ^.^
22. En vacker person                                                             Min familj och mina vänner! <3
23. En snäll person                                                                Frida
24. En gullig person                                                               Frida och mina klasskompisar.
25. En jobbig person                                                              Min syster, ibland då ;)
26. En konstig person                                                             Konstig rolig, så är det Olivia :)
27. En med magrutor                                                             Emilia Andersson!! x)
28. När skrattade du senast och varför?                                 Lindvallen för att vi spelade fotboll och jag gjorde tunnel! x) Först gjorde han på mig men sedan gjorde jag det på han, hahha! x)
29. När grät du senast och varför?                                          Igår kväll, för att jag läste en sorglig manga bok :'(
30. Vill du ha ditt ex tillbaka?                                                   Nej.
31. En du saknar                                                                    Min familj! 
32. Ditt humör just nu                                                            GLAD! =D
33. Hur många vänner har du på facebook?                              368 stycken och ca 8 st känner jag inte ^.^
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?                  Har ingen aning ;)
35. Har du skilda föräldrar?                                                      Ja.
36. Hur många syskon har du?                                                 5 syskon
37. Din favoritfärg                                                                   Blå / Gul / Vit 
38. Nån du vill träffa                                                                Min familj.
39. Äckligaste du vet                                                                SPINDLAR!!! :o 
40. Godaste godiset                                                                  Alhgrens bilar!!! ^.^
41. Godaste läsken                                                                   Fanta exotix (stavning)
42. Har du någonsin brutit mot lagen?                                        ja många gånger i skolan
43. Är du kär just nu?                                                                Vet inte, lite osäker just nu.
44. Vem är du kär i?                                                                 -

Hihihi, Och det var det ! ^.^
Någon dag denna veckan hoppas jag då, ska jag berätta nästan allting om mig och mitt liv :)
Så vi ses sedan ! ;)
Hej då så länge! ♥
Kramar Celine

Kommentarer
Postat av: Emilia :D

Celine!

Jag har inte magrutor! .. <3

2012-05-31 @ 09:22:56
URL: http://typemiliaaa.blogg.se/
Postat av: Frida och Celine

Ledsen men vi håller inte men dig ;)

2012-06-01 @ 20:10:28
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/
Postat av: Alice

Mihhiii naaw vad söt du e Celine :* <3

2012-06-02 @ 17:33:04
URL: http://alicejordebooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0