JA!! Nej! :'(

Hejsan, idag spelade jag match och vi vann!
Fast jag kunde bara vara med i 5-10 min!! :'(
Stukade foten!
Det här är den sjätte gången jag har stukat min fot. Men tjejerna vann. Med 5-1 mot träslöv!
Dom kämpade jätte bra. Jag hoppas att jag kan gå bättre imon för att imorgon så ska jag träffa min mamma och vi ska åka till Frölunda!
Wohooo!
Ska bli jätte roligt, eller det hoppas jag.
Så min dag var både bra och dålig.
Bra för att Tofta vann! x)
Dåligt för att jag stuka min fot!!!!
Nu sitter jag här med min fot i köket och skulle göra läxan men får väl göra det
antingen imon på morgonen eller idag innan jag somnar, får göra det lite nu idag tror jag..
Har inte fått så många läxor numera, känns skönt :)
Det var min dag det ;)
hoppas att eran dag var bättre än min! Eller lite av det, stukningen var bara otur ;)
Men hoppas att ni har haft en tur dag idag! :)
Hej då!
Kramar Celine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0