Igår

Igår var jag och tittade när tjejerna spelade mot Derome/Veddige.
Och Tofta vann med 4-1 :)
Bra kämpat tjejer! ♥
Efter det åkte jag till skolan för att Fridas klass skulle hålla en tipspromenad.
Sandra (uppe på trädet)
Alice (bredvid trädet)

Kicki lite boll också :)
Så jag var med Frida ochs en när det skulle börja gick jag det med Fridas famlij :)
Det var jätte roligt!
Efter det var vi där en liten stund och när allt var klart så åkte vi hem till mig!
Och vi tittade på
Den är jätte bra! :)
Ville se på en till film och vi tänkte se på
Men vi hann inte så mycket, frida skulle åka hem.
Det var det vi gjorde igår :)
Idag ska jag spela match!
Och min bror ska komma och kolla!
Har saknat han så mycket, ska bli roligt att träffa honom! :)
Frida ska också komma och kolla :)
Tror att det blir första gången hon ser mig spela match :)
Måste gå och byta om nu! ;)
Hej då, ses sen! :) ♥
Kramar Celine ♥

Kommentarer
Postat av: Moa<3

svv aw tack du är ^^

2012-05-20 @ 14:45:31
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0