Home!

Nu är jag hemma!
Precis spelat match mot Träslöv och vi vann!
med 10-3 !
Men dom var jätte duktiga ändå, i första halvleken var dom det. Åh, är jätte glad just nu!
Bästa helgen, först var det ju när Loreen vann Eurovision song contest och idag när vi vann matchen.
Björn tejpade min fot och det gick jätte bra, kändes att det brände lite men det gick! :)
Imorgon är det måndag, och då betyder det skola!!
Och då är det typ ca 18 dagar kvar till sommarlov!!
Vi börjar närma oss paradiset!!!!!
Men nu måste jag gå, hoppas att ni har haft en bra helg! ♥
Här kommer så klart en bild! :)
Det är inte jag som har tagit bilden... :)
Don't give up, fight to the end! ♥
Hej då och sov så gott allihopa!
Kramar Celine ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0