Hemma från skolan.

Hejsan, idag kunde jag inte åka till skolan på grund av min fot!
Jag har ju stukat den och kan kunde nästan inte gå, så just nu så får jag gå i krycker....
Inte kul...
Men just nu så håller jag på och göra klart min redovisning om en författare som vi gör i skolan,coh jag är ju inte klar med den så jag tänkte att jag kunde göra klart den nu!
Och jag är nästan klar, slutet är lite konstig tycker jag så om jag kan åka till skolan imon ska jag fråga min svenska fröken om mankan ha ett lite konstigt slut. Min författare är Rudyard Kipling, han är författaren till "Djungelboken".
Så här ser han ut.
Så det var det, kan inte gå till skolan idag och kan inte ens vara med på matchen på SÖNDAG!!!! :'(
Idag ska jag ju träffa min mamma, jag hoppas att jag kommer kunna och gå så att  jag och mamma kan gå runt frölunda och kanske min gamla skola och sånt! :)
Jag har verkligen längtat och få träffa min mamma så jag hoppas verkligen att jag blir frisk med min fot.
Nu ska jag nog sitta vid tv och kolla lite vad som finns.
Hej då så länge och hoppas att ni är friskare än mig för attd et är ju så fint väder idag och man vill ju inte sitta hem sjuk eller något.
Om ni gör det Krya på er!! ♥
Kramar Celine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0