Havet !

Lördag: Var jag och Vanessa hemma hos Lotta och Jan ! :)
Vi åkte till havet ;-)
Jätte skönt och gå en promenad när det är varmt ^^
Roliga och fina hus fanns runt :)
Söndag: Kommer jag inte ihåg O.o
Tror att vi grillade.. nej, jo, nej, vänta... Nej, kommer inte ihåg :/
Måndag: Åkte vi hem från Lotta och Jan :'(
Tisdag: idag då !
Hade jag träning !
Jätte pinsamt !
Idag trodde jag att vi skulle ha domarkurs och då skulle vi vara där klockan 15.00
så jag var där och gick runt och det ända jag såg var killarna som också skulle ha domarkurs. Så jag ringde några tjejer och frågade var dom var, några svarade inte, okey, det var typ bara en som svarade ;)
Men så undrade jag var dom var, och när det började var jag ensam tjej !
Inte roligt!!!! Jag satt där och så, sedan ringde min kompis mig, snacka om att hon räddade mig ! :o
Och ringde, jag gick från club rummet och svarade. Och så får jag höra att det inte är någon domar kurs!
Tydligen hade dom pratat om det i söndags match eller träning som jag inte kunde vara med på!
Snacka om att jag kände mig som en idi....ja iallafall..-.-'
Tack vare tjejen så fick jag ju reda på det, så som tack skulle jag gärna vilja att ni tittade till hennes blogg ! :D
Emilia !
http://typemiliaaa.blogg.se/
så det var det pinsamma som hände idag...
men så ringde jag Björn så han åkte och hämtade mig och sedan åkte jag tillbaka för att vi skulle ju träna klockan 18.00.
Så det var det....

Innan träningnen åkte vi och firade maj... aa vi firade för att det var första maj ^^
Vi åkte och tittade på får.
Öströö fårfarm tror jag att det heter ( O.o ) ?
Idag kände jag att jag ville ha på mig en tröja som jag fick av mathilda, ett par jeans och en svart tröja över som jag också fick av mathilda :)
Hej då så länge, sov så gott ! :)
Kramar Celine ;3 ♥
Peace ♥

Kommentarer
Postat av: linda kiltorp-karlsson

Celine,Celine,hur har du det med guldfiskminnet?Läste på din blogg.Vad roligt att träffa din mamma.Hoppas ni hade jätteroligt.Saknar dig kram Linda.

2012-05-02 @ 18:58:35
Postat av: brander

fina bilder :)

2012-05-04 @ 19:09:31
URL: http://branderof.se
Postat av: Celine ! ♥

Hejsan hejsan!

Hehe, ja du....Det är en bra fråga!

Ja, vi hade roligt, fast kanske inte så mycket på det sista då men.... aa :)

Saknar dig också!!!

Skönt att jag fick se dig på stan ;)

Ha en bra dag ! ♥

2012-05-04 @ 21:55:01
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0