Göttans Tofta!

Hejsan!
Idag har jag spelat match!
först kom jag ju hem från skolan, varit hemma en timma och sedan iväg till fjärås! ♥
Spelade och vann!
Vann med 5-1, bra kämpat tjejer! ^^ ♥
Så det var det som hände idag, nu är jag hemma och har precis ätit.
Imorgon ska vi stå på MC, Vincent kortegen och sälja kaffe, hamburgare tror jag och lite godis, bullar och sådant :)
Vincent bike shop!
Klockan 9 måste jag gå upp, på en lördag!!!!
AH! Tror att jag snart blir galen... Men aja, ibland där det ju roligt att vakna tidigt på morgonen :) ♥
Hinner man mer.
Men nu ska jag snacka Skype med Linnea !
så, vi ses sen eller imorgon, kommer bilder ^.^
Hej då så länge, och ha en bra fredagsmys!
Kramar Celine ♥

Peace ♥

Kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Godmorgon, hoppas du får en bra söndag :D

2012-05-06 @ 09:35:46
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0