Gekås!

Hejsan!
Idag har jag damsugit köket,vardagsrummet, hallen och städat lite i köket.
Det var innan jag började lasta ved,sedan packade jag in det efter städningen :)
Efter det åkte jag och Kicki till Gekås!!! ♥
Todays outfit!

Hade en vit,lila och röd tröja som var färgglad ! :)
Färg glada färger!
ville ha det för att idag var vädret SUPER!
Anyway..
Jag köpte en tröja för 100 kr
Armen baken är så, ni kanske också har en sån ;)
Kortbyxor med en brunbälte!
Passade tröjan jätte bra tsm ! :)
90 kr
En lila Blus, 20 kr.
Även en kajal 8 kr :)
Och hörlurar!
Fast det var inte jag som köpte den, det var kicki som köpte den :)
Vet inte hur mycket den kostar, minns inte ;)
Efter vi handlade klart och var påväg till bilen såg vi ett par skor som bara
stog där vid parkeringen, haha.
Idag var det inte så många i gekås, och det var bra!
Jag gillar inte att det är så många där.
Men det var det jag gjorde idag, imorgon ska tjejerna spela match som jag inte
skulle vara med på, som sagt, ska vara med på söndag:)
tjejerna ska spela mot Derome!
Och jag ska åka och kolla, efter det ska jag kanske till frida ♥
hej då och sov så gott!
kramar Celine! ^.^  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0