Tugg ,tugg,tugg.....

AH !!!!
Kan inte tugga ordentligt och kan inte ens gapa mer än 3-4 cm....
Hur ska jag då kunna äta? :o
Sån tur var så hade jag redan ätit lite innan :)
Men allvarligt...När jag sväljer gör det även ont... Och det är inte halsen som gör ont..
Det typ ligger nästan vi örat fast kanske lite neråt.
Gör så himla ont ! :(

Träningen idag var jätte kul och kändes lite konstig...
När jag hade ont i foten, gick det över när jag sprang men när jag gick så gjorde det ont..
Snacka om weird ;)
Fast nu sitter jag här i köket ger upp på att äta och dricker istället ;)
Imorgon är det Fredag ! :)
Wohooo !
Kan kanske inte skriva ska till Lotta och jan :)
Undrar vad vi kommer att göra ? :) ♥
Haha. Vilka matchande strumpor ^.^ ♥
Japp ! =)
Nu ska jag nog gå och lägga mig och se på film :)
Manga film så klart ;)
Vad det handlar om?
Så klart att det handlar om fotboll !!!
Den heter Whistle!
Den är jätte bra, fast opening till den kanske inte är lika bra.... Men själva filmen, alltså vad den handlar om är bra, man lär sig nya grejer som man skulle kunna göra :)
Sov så gott! :)♥
/ Celine =3
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0