Tisdag ! :)

Hejsan allihopa ! :)
Idag är det tisdag och då var det skola ! :(
Men det gick ganska bra i skola :)
Gick fort !
Sista lektionen var ju elevens val, och nu har jag
inte hemkunskap längre, nu har jag träslöjd ! :)
Vad jag gör får ni inte veta ännu.
Varför, aå är det en överraskning :)
När vi (klassen) kom in i träslöjden såg vi att vi hade fått nya
stolar som var jätte häftiga ! Dom liksom satt fast vid bordet ! :D
Efter det åkte jag skolbussen hem, som alltid :) 
Och tänk att man kan ha roligt bara och sitta på en buss på vägen hem :) 

Idag har jag inte gjort så mycket :/
Prövat kläder hemma inför dansen :) 
Det var nog allt :) 
Här kommer några bilder :) 

Fred för er alla  !!
See ya  ! ;) 

/ Celine =3


Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0