PLUGG PLUGG OCH ÅTER PLUGG !

Hej !
idag har jag varit med Linnea Larsson ! ;)
Vi har bakat ! :)
Recepten får ni på Måndag ! :)
Linnea har recepten ;)
Det kommer mer bilder imon, för idag är jag jätte trött !
Och pluggar just nu och imon har jag cuuuuup !
Ska bli jätte roligt ! 
Jag är väldigt ledsen att jag inte lägger ut så många bilder idag men jag orkar inte :(
Jag är jätte trött !
Så jag sitter här och pluggar till döden och dricker te och hoppas att den håller mig vaken... :) 
Nu ska jag fortsätta att plugga !
Vi ses imon och jag lovar att jag kommer att lägga ut bilder imon ! :) 
Det kommer jätte många bilder på när vi bakade, när vi hade GRÄDDKRIG, och kanske några bilder på cupen imon :) 
Hej då, Sweet dreams 
/ Celine ^-^


Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0