Personer jag uppskattar <3

Personer jag uppskattar :

Mamma för hon är snäll,rolig,finns alltid där när jag behöver henne,läxar upp mig när jag behöver det och är en schyt  mamma♥ I LOVE YOU MAMMA



Pappa för att han är en rolig snäll och omtänksam person som lyssnar och förstår ( i bland).♥
I LOVE YOU PAPPA



Sara min lilla syster för att hon är min ängel och hon står upp för mig och jag gör det för henne. Hon är snäll,rolig,omtänksam och hon är alltid glad♥
I LOVE YOU SARA



Hanna är min lilla syster. Hon är alltid glad,sprallig och en rolig tjej med energi som livar upp stämningen. Hon kan vara lite busig i bland men jag älskar dig ändå♥
I LOVE YOU HANNA

 




Celine för att hon är alltid positiv, glad,snäll och jag älskar henne jätte mycket. Hon är också en stark person som står upp för sig och tar plats i mitt hjärta. Hon är min allra bästa vän♥
I LOVE YOU CELINE



Klassen för att vi håller ihop och vi hjälper varandra. Vi är nästan aldrig arga på varandra. Och vi har roligt i hop♥
I LOVE YOU KLASSEN

Simtränarna för att de peppar mig att gör bättre resultat. Och de hjälper mig att förbättra mig♥
I LOVE YOU TRÄNARNA

Det finns många mäniskor jag uppskattar där ute som jag inte får med här. Så klart finns det mer där ute jag uppskattar ♥
Som t.ex. alla tittare som finns där ute

I LOVE YOUR

Sov gott nu alla läsare ♥ Kramar Frida

Peace♥


Kommentarer
Postat av: Frida & Celine ! ;) ♥

2012-03-28 @ 12:51:36
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/
Postat av: Celine ! ♥

Frida !

Du får mig i tårar och jag är i klassrummet !

Älskar dig med ! ♥

2012-03-28 @ 12:52:24
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/
Postat av: Melle

awww.... fint frida! <3<3<3

2012-03-29 @ 17:54:59
URL: http://emmelineortonek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0