My day in the school

Hello i dag har jag varit i skolan. I skolan så hade vi svenska,idrott och på idrotten träna vi till innebandy turneringen. Vi hade också engelska. Men rasterna är ju bäst för på rasten sparkar vi fotboll det är super♥. När jag kom hem så gjorde jag mat till mig och sen så satte jag mig vid tven ( hade inget att göra ). Jag har också varit ute hos mina kaniner. Nu sitter jag och tittar på tv igen. ( Min kamera har gått sönder så jag måste köpa en ny ) så jag kan inte lägga ut bilder. så ni får nöja er med en fotboll från Google i dag ( förlåt mig ♥ ) stora och många kramar Frida ♥


Kommentarer
Postat av: saraaaaaa i blåa ^^

Fall du tycker att fotboll är så kul så borde du prova att spela med oss i tofta någon gång ^^

2012-03-01 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0