Home sweet home :)

Hej igen !: )
Nu är jag hemma! ♥
Här kommer några bilder när jag hade hemkunskap ! :) ♥
Filip och Elias ! :) ♥
mums ♥
Det är marräng, gammaldags glass, jordgubb och hallon i ! =D ♥
Är inte dom söta ? ♥♥♥♥
Linnea och carro ! :) ♥♥
Alexandra var också med våran grupp fast hon får inte vara med på bild,
men ni ska veta att hon är jätte söt !♥
Me today ! ♥ hehe, fick ta en snabbbild ;) ♥
YAAAY ! Så himla stolt ! xD Har bara 2 prov kvar att göra !
Nu när So är färdig så är det dags för spanska och svenska ! :)♥
Men först ska jag se på manga film ! :)
Kamikaze kaitou jeanne :)♥
Såg på den när jag var liten så jag ska nog se några avsnitt idag :)♥
Imon ska jag "kanske" till stan med Frida ! :)
Det beror på vad vi kommer och hitta på här hemma ;) ♥
Hej då så länge ♥
/ Celine =3 ♥♥





Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Suthikarn

Sv: Jag följer din blogg med <3

2012-03-06 @ 20:39:45
URL: http://suttanronja.blogg.se/
Postat av: Celine =3

Hihi ! :) <3

2012-03-07 @ 21:10:51
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0