Fredag !

Hej igen ! :)
Idag har jag faktiskt inte haft idrott, istället för idrott så kom poliser.
Det glömde jag totalt att de skulle komma idag. Dom kom och dom pratade om Lag och Rätt och lite annat :)
Efter skolan tänkte jag gå ut med Chivaz, det var ju ett fint väder idag igen ! =D
Men ville istället följa med till stan :)
Vi köpte presenter till några av Vanessas kompisar som skulle ha kalas och några andra.
Åkte och handlade jätte mycket mat, det var inte lite mat kan jag säga er ;)
Handlade på Hajen :)
Där var det ganska många ! :o
Träffa en kille i min parallel klass Pontus, Sebastian som går i min klass
och även Noah ! :o 
Det kanske inte låter så många men det var ganska många ;)
Såg också några andra från min skola.
Jag såg Amanda, Rebecca, Alma och massor av andra människor som gick i min skola.
13 st tror jag ;)
När jag kom hem var jag vråååål hungrig ! 
Men fick vänta ;)
Så jag var uppe hos min stora systers rum (Mathilda) och tittade på Tv, fick inte se på tv där nere av min lilla syster... Så jag tittade här uppe på Animal planet, bästa programmet ! 
Min favort program :)

Nu ska jag Plugga lite :/
Jätte tråååkigt...
Ska plugga So och Svenska :(
För att jag ska ha 3 st prov nästa vecka ! :o
1 på tisdag och 2 på fredag :(
Ska bli skönt och bli av med det...
Men nu ska jag plugga och sedan se på Tv eller något ! ;)
Bye ! :) 
/ Celine =3 


Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0