Fotboll !!!!!

Hejsan ! :)
Idag när jag kom hem satt jag lite vid datorn och gjorde läxan :)
Efter det tittade jag på en as GRYM MANGA !
Den heter Area no kishi !
Manga som handlar om fotboll och du blir verkligen inspirerad av den ! :)
Speciellt ni tjejer ;)
Även om det är manga så kan man ändå lära sig lite av det :)
Sedan efter det var jag ute och sparkade fotboll :)
Blev så sugen på att spela fotboll när jag såg lite av filmen idag :)
Så jag hade varit ute i 2 timmar :)
Efter det drack jag lite, tittade på fortsättningen av mangan och sedan efter det
drack jag te. Efter några minuter bestämde jag mig att gå ut igen, även om det blåste fast
det är inte så farligt ;)
Men kunde inte vara ute så länge....Efter att ja sparkat bollen 7-8 gånger hamnade den under altanen....-.-'
Snacka om smart... Men aja... Någon dag kommer den igen :)
Här kommer 2 snabb bilder innan bollen hamnade under altanen....
Nu sitter jag här och bara längtar till imon för att vi har fotbolls träning !
Ju mer jag tänker på manga filmen ju mer älskar jag fotboll !
Nu ska jag leta efter en annan manga film som handlar om fotboll :)
Hej då så länge  ♥
/ Celine =3 ♥♥
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0