Engelska♥

Hejsan.
Just nu har jag lektion :)
Engelska :)
Idag efter skolan ska jag åka buss till stan med Frida och Filippa ! :)
Men Filippa kommer inte vara med oss hela tide, tror jag inte :/
Efter en stund ksa vi kanske möta Filip, inte säker...
Jag ville bara säga mågra saker.

Man ska inte döam någon hur dom ser ut !
Tjock, smal, fin, ful, det spelar ingen roll !
Det är sån man är, man behöver inte att bli anklagad för det !
Tännk på hur ni behandlar folk, tänk på hur du vill bli behandlad 
Jag skulle inte tro att ni skulle vilja höra att andra pratar om en bakom din rygg eller?
Så klart inte
När du hör din bästa vän bli hånad och skrattad är inte heller så rolig.
Eller ?
Det var det jag ville säga, hoppas att ni tänker på det 
Det här behöver inte betyda att ni gör det
Men tänk lite på det
För mig blir jag bara arg och lite ledsen


/ Celine 


Peace 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0