Chill ! ;) ♥

Hej igen ! ;)
Idag efter skolan gjorde jag inte så mycket :/
Var ute och sparka fotboll och sedan efter så läste jag manga !:) 
Nu sitter jag här och har inget att göra...
Längtar till imon !
Imon ska jag se på Hip hop i stan med Frida 
Ska bli jätte spännande ! =D
Men en sak tycker jag inte om.... Att jag ska också träna imon, och jag kommer inte att hinna det :(
Då har jag missat 2 eller 3 torsdags träningar! :'(  
Inte kul :(
Men nästa torsdags träningen SKA JAG TRÄNA !
Det måste jag :O 
Men det ska blii roligt imon ;)
Längtar :)
Kommer jätte, jätte, jätte många bilder imon ! ^.^
"Hoppas jag...."
Det avr nog allt ;)
Här kommer några bilder som jag hitta på google :) 
Ses imon då ! ;) 
/ Celine =3 


Peace 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Heej!



Bara ett litet tips till er! :) Om man ska lägga in bilder på bloggen vill man lägga in mycket bilder, och det är kul! Men inte för mycket då blir det bara jobbigt att titta på alla, så mitt tips är att man lägger ut några bilder om dagen så har man lust att titta på alla, för jag tycker i alla fall det blir jobbigt med typ 35 bilder på samma gång... Menade inget illa så ta inte illa upp! <3



Kram!

2012-03-14 @ 21:11:01
URL: http://forsaeus.blogg.se/
Postat av: Celine =3

Tack så mycket för tipset Tilda ! :)

Jag tänkte lägga ut dom bilderna som blir bra ;)

Det beror på hur många bilder man har tagit som man blir nöjd över eller är stolt över :)

Och det beror på faktiskt, några gillar med många bilder och några inte, varför jag lägger ut så många bilder är för att visa att det är roligt att ta kort och ett exempel vad man kan göra om man har tråkigt :) Men tack för tipsen ;)



Kram !

2012-03-15 @ 10:14:22
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/
Postat av: Celine =3

Tack så mycket för tipset Tilda ! :)

Jag tänkte lägga ut dom bilderna som blir bra ;)

Det beror på hur många bilder man har tagit som man blir nöjd över eller är stolt över :)

Och det beror på faktiskt, några gillar med många bilder och några inte, varför jag lägger ut så många bilder är för att visa att det är roligt att ta kort och ett exempel vad man kan göra om man har tråkigt :) Men tack för tipsen ;)



Kram !

2012-03-15 @ 10:15:06
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/
Postat av: Celine =3

Tack så mycket för tipset Tilda ! :)

Jag tänkte lägga ut dom bilderna som blir bra ;)

Det beror på hur många bilder man har tagit som man blir nöjd över eller är stolt över :)

Och det beror på faktiskt, några gillar med många bilder och några inte, varför jag lägger ut så många bilder är för att visa att det är roligt att ta kort och ett exempel vad man kan göra om man har tråkigt :) Men tack för tipsen ;)



Kram !

2012-03-15 @ 10:15:35
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0