80-tals fest ♥

Hej i dag har jag varit i skolan. I skolan så hade jag spanska ( språkval ),matte,slöjd och sist på dan hade jag engelska. När jag kom hem så duscha jag och gjorde mig i ordning för jag ska på 80-tals fest !!! det ska bli super♥ nu sitter jag nästan färdig och väntar på min pappa som ska komma med mina tagits, som jag glömde att köpa. så här ser jag ut i dag ;) jag är redo ♥ ha det gått STORA kramar Frida ;)


Röda läppar



Kul grej



Mina kläder jag har på mig
ps. min mamma har fixat min frisyr ♥
Och min farmor har fixat mina kläder ♥
/ Frida 



Peace 

Kommentarer
Postat av: Melle

Snyggt!

2012-03-02 @ 19:15:44
URL: http://emmelineortonek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0