Söndag , en spännande match !

Hejsan idag har jag spelat match !
Och det var en spännande match , första halvleken stod de 3-0 till Tvååker andra halvleken hann vi ikapp med 4-3, Det var en väldigt spännande match!
Vilka som kolla var Kicki, Vanessa, Björn och Fridas Familj! :)
Tror att vi ligger 2:a eller 3:a i serien.
Nu ska jag sova!
Är jätte trött, mina fötter och ben är trötta!
På tisdag ska jag åka till Malmö och hälsa på min kusin och lite av min pappas sida av familjen. Åker på tisdag och ska sova över en natt i ett Hotell, ska bli jätte roligt!
Tror att jag kommer att kunna lägga ut bilder dom dagarna jag ska dit ;)
ehm..Just nu har jag ingen bild och visa er.. :o
Hm.. Ska leta.
Ah! Hitta en ^.^
Hihi! ^_^
Just nu snackar jag med Frida ^_^
Egentligen ska båda av oss sova men vi sitter och snackar lite om matchen =)
Hej då och sov så gott allihopa, hoppas att ni har haft en härlig helg!
Just nu är jag på så himla bra humör!
För att ha vunnit en spännande match och även fick jag träffa Frida och prata med henne på facebook ! :)
God natt !!
Kramar Celine! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin b

:) dom heter himmel (den blåa) och sol (den gula)

2012-06-03 @ 22:15:21
URL: http://hesttjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0