Match.

Hejsan!
Idag har jag spelat match och påvägen dit var jag inte så taggad, kan kanske vara på grund av vädret vet inte..
När vi spelade förlorade vi med 4-1 mot Böljan så dom går vidare till Finalen, önskar dom hjärtlig lycka till, för att dom var jätte duktiga!

Det var även första gången för mig och spela match med mitt ny klippta hår, och det var inte så annorlundaw faktiskt, det kändes bara annorlunda när jag duschade, oftast tar det ca 20 min för mig och vara klar i duschen på grund av mitt långa och tjocka hår, men nu när jag har klippt det 2 decimeter (20 cm) så känndes det mycket enklare och snabbare! :)
Det var det, nu är det bara 4 dagar kvar till sommarlovet!
Längtar!
På Måndag tror jag att vi ska städa skåpet.
Tisdag: Ska vi spela fotboll med hela klassen och möta alla 7-9:erna, är inte så taggad just nu men det ska väl bli roligt!
Onsdag: Ska vi åka till stan (Varberg) Och göra något, ska även ha med oss cykel. Vet inte alls vad vi ska göra? :o
Torsdag: Är det så klart Skolavslutning!
Undrar vad det blir för väder, hoppas att det blir sol!
Tog bara en bild just nu, orkar inte gå igenom alla mina bilder x)
Redigera den för skojj skull! ^.^
Sov så gott!
Kramar Celine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0